Selasa, 12 Jun 2012

ArAbIAN nITE...

Semua Pak & Mak Arab berkumpul.


Hebat bunyinyakan! tetapi itulah dia kehebatan malam hari keluarga KESUKA PPANS yang bertemakan Arabian Night. Dah nama pun arabian night maka semua kakitangan pun bergerombolan memakai jubah, serban, tudung yang ala-ala arab gitu. Malam tersebut mengumpulkan hampir 200 ratus kakitangan beserta keluarga bagi satu tujuan iaitu untuk merapatkan lagi ukhwah sesama kakitangan. Malam Arabian night ini diadakan didewan PR UMNO dan turut dihadiri oleh YB Dato Mohamad Razi Hj Kail selaku EXCO kerajaan Negeri, turut hadir dato' Pengarah Pelajaran Negeri Sembilan selaku Ahli lembaga Pengarah PPANS terima kasih dato diatas kesudian untuk hadir memeriahkan majlis.

Majlis dimulakan dengan ucapan Pengarah PPANS Pn Jamilah@Chumila Bt Hj Katis, beliau mahu semangat setiakawan yang ditunjukan kakitanggan akan terus dikekalkan bagi membentuk satu pasukan yang mantap. Majlis makan malam diteruskan dengan persembahan mengikut unit.

paling mendapat tumpuan adalah aksi budak jin yang dilakonkan oleh en Zainudin, Persembahan bersahaja tersebut membolehkan Unit Pelanggan Zon Seremban mengondol tempat pertama persembahan kumpulan terbaik. Selain itu En Khairullah dari unit pembangunan dianugerahkan man of the matches malam tersebut, walaupun mendapat bantahan 'pak arab' lain yang mengatakan beliau hanya menyewa pakaian sahaja. namun begitu bantahan tidak diterima dan kemenangan En Khairullah mengekal kemenangan berturut-turut.

Persembahan tarian banyak mendominasi persembahan dari unit-unit yang bertanding, persembahan twist arab oleh kumpulan pengurusan juga turut mencuit hati tetamu, "manakan tidak tiada langsung latihan terus menari dihadapan orang ramai" kata en Berembi yang turut sama mempertontonkan aksi tarian arab yang namak macam tarian zapin.

Secara keseluruhanya malam Arabian night ini sangat berjaya dengan suasana prop dan pakaian yang menunjukkan suasana arab. Kerjasama kakitangan turut menyumbang kepada kejayaan malam arabian night tersebut.
Add caption

Tiada ulasan:

Tempat Berborak!